Subject: LC3147 Kütuse kinnistu laadimistaristu elektriliitumine. Mäetaguse küla, Vinni vald, Lääne-Viru maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 09:22:38 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Kütuse kinnistu
laadimistaristu elektriliitumise projekti. Mäetaguse külas, Vinni vallas,
Lääne-Viru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uued maakaablid alates nr110 Vet alajaamast
kuni uue jaotuskilbini ja liitumiskilbini Kütuse kinnistul.

Vallast sain infot, et teil on Rakvere-Luige tee ääres kergliiklustee
projekt käsil. Palun see projekt võimalusel väljastada.

Millal on ehitustegevus plaanis? Millega peaksin kindlasti arvestama?
Kuidas edasi juhul, kui teie projekt ei ole valmis?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.